Najčastejšie otázky
Ako sa mám registrovať?
Registrácia na eshope umožňuje sledovať históriu objednávok a spravovať svoj zákaznícky účet.
V prípade, že chcete využívať ešte viac výhod, je súčasťou registrácie možnosť registrácie do vernostných programov VitaHarmony.
- pre fyzické osoby - vernostný program VitaKlub (viac o jeho výhodách)
- pre živnostníkov a právnické osoby - vernostný program VitaPartner (viac o jeho výhodách)
Kde nájdem svoje identifikačné (členské) číslo?
Každému zákazníkovi je pridelené identifikačné číslo po prvej uskutočnenej objednávke. To je možné zistiť, keď nám zavoláte alebo napíšete s otázkou ohľadom Vášho identifikačného čísla a my Vám ho obratom oznámime - telefonicky alebo emailom.
- telefón: +420 545 222 863, 800 182 572
- email: obchodni@vitaharmony.cz
Čo sú to Vitoše a kde ich môžem uplatniť?
Všetky dôležité informácie o vernostných bodoch Vitošoch sme pre Vás spracovali v tomto odkaze.
Kde zistím stav konta Vitošov?
Zákazník si môže zvoliť cestu, ktorou obdrží informáciu ohľadom stavu konta Vitošov. Akonáhle nám oznámite/zašlete svoju požiadavku s otázkou, my ju obratom spracujeme a informujeme Vás o výslednej výške konta Vitošov.
Môžem zmeniť objednávku po jej odoslaní?
V prípade, že zistíte chybu v objednávke, vždy nás neodkladne informujte. Podľa stavu spracovania Vašej objednávky uvidíme, či je v našich silách Vašej požiadavke vyhovieť.
Ako môžem získať faktúru?
Vytlačenú faktúru prikladáme do každej objednávky. V prípade, že ju vyžadujete v elektronickej podobe, kontaktujte obchodné oddelenie na emaile obchodni@vitaharmony.cz.
Mám otázku ohľadom zloženia/užívania produktu, na koho sa môžem obrátiť?
Akúkoľvek otázku ohľadom nášho portfólia je možné zaslať prostredníctvom diskusie u jednotlivých produktov na eshope. V ostatných prípadoch nás kontaktujte emailom alebo telefonicky. Na Vašu otázku vždy odpovie kompetentný kolega.
Čo mám robiť, keď mi v objednávke nejde uplatniť zľavový kupón a objavuje sa chybová hláška?
- Kupón nie je použiteľný pre tak nízku hodnotu - navýšte množstvo tovaru v košíku tak, aby jeho hodnota prekročila minimálnu hodnotu objednávky uvedenú na kupóne.
- Kupón je určený pre inú zákaznícku skupinu - skontrolujte, že ste v dobe objednávky prihlásený do svojho zákazníckeho účtu. Ak ani tak nie je možné kupón uplatniť, kontaktujte obchodné oddelenie emailom alebo telefonicky na tel. 800 182 572