Najčastejšie otázky

Ako sa mám registrovať?

Registrácia na eshope umožňuje sledovať históriu objednávok a spravovať svoj zákaznícky účet.
V prípade, že chcete využívať ešte viac výhod, je súčasťou registrácie možnosť registrácie do vernostných programov VitaHarmony.

 

Kde nájdem svoje identifikačné (členské) číslo?

Každému zákazníkovi je pridelené identifikačné číslo po prvej uskutočnenej objednávke. To je možné zistiť, keď nám zavoláte alebo napíšete s otázkou ohľadom Vášho identifikačného čísla a my Vám ho obratom oznámime - telefonicky alebo emailom.

 

Čo sú to Vitoše a kde ich môžem uplatniť?

Všetky dôležité informácie o vernostných bodoch Vitošoch sme pre Vás spracovali v tomto odkaze

 

Kde zistím stav konta Vitošov?

Zákazník si môže zvoliť cestu, ktorou obdrží informáciu ohľadom stavu konta Vitošov. Akonáhle nám oznámite/zašlete svoju požiadavku s otázkou, my ju obratom spracujeme a informujeme Vás o výslednej výške konta Vitošov.

 

Môžem zmeniť objednávku po jej odoslaní?

V prípade, že zistíte chybu v objednávke, vždy nás neodkladne informujte. Podľa stavu spracovania Vašej objednávky uvidíme, či je v našich silách Vašej požiadavke vyhovieť.

 

Ako môžem získať faktúru?

Vytlačenú faktúru prikladáme do každej objednávky. V prípade, že ju vyžadujete v elektronickej podobe, kontaktujte obchodné oddelenie na emaile obchodni@vitaharmony.cz.

 

Mám otázku ohľadom zloženia/užívania produktu, na koho sa môžem obrátiť?

Akúkoľvek otázku ohľadom nášho portfólia je možné zaslať prostredníctvom diskusie u jednotlivých produktov na eshope. V ostatných prípadoch nás kontaktujte emailom alebo telefonicky. Na Vašu otázku vždy odpovie kompetentný kolega.

 

Čo mám robiť, keď mi v objednávke nejde uplatniť zľavový kupón a objavuje sa chybová hláška?

  • Kupón nie je použiteľný pre tak nízku hodnotu - navýšte množstvo tovaru v košíku tak, aby jeho hodnota prekročila minimálnu hodnotu objednávky uvedenú na kupóne.
  • Kupón je určený pre inú zákaznícku skupinu - skontrolujte, že ste v dobe objednávky prihlásený do svojho zákazníckeho účtu. Ak ani tak nie je možné kupón uplatniť, kontaktujte obchodné oddelenie emailom alebo telefonicky na tel. 800 182 572